בלוג שלנו
חישוב תקציב פרסום/ ROI: One on One
פעמים רבות, בעת אפיון לקוח אנו נשאלים:" איך חשבת את התקציב של הפרסום?". כמענה לשאלה זאת, אנו מתחילים להסביר ולהתעמק בנקודות כמו אסטרטגיה, אמצעי פרסום בדיגיטל,נפח
לייקים, הכנסות והקשר השבור שבינהם
(טריגר- יש פה המוןן לייק/ים)
פעמים רבות אנחנו מגיעים ללקוחות בין אם לפגישות עסקיות שוטפות או בין אם פגישות מכירה, והשאלה שנשאלת הכי הרבה (באמת!) ושחוזרת הכי הרבה היא:" אבל למה אין לי הרבה לייקים?" או "למתחרה שלי יש 700 לייקים בעמוד. תראה כמה הוא מצליח!" נושא הלייקים
הדרך לאסטרטגית פרסום מנצחת!
שנת 2018 אוטוטו מסתיימת לה. בעידן הרשתות החברתיות שלא מפסיקות לקום ולהשתכלל, ועם הפיצ'רים החדשים של גוגל אנחנו כבעלי עסקים רוצים שטח פרסום בכל פלטפורמה מצד אחד, אך מצד שני מוצאים את עצמנו בלי תקציבים מתאימים לכל הכלים בו זמנית. אז איך מתכננים את כל ההתרחבות והחשיפה לקה…
6 טיפים שיעזרו לכם להוריד את עלויות השיווק בגוגל
כולם כבר יודעים שהלקוחות האיכותיים ביותר מגיעים מפרסום בגוגל. הסיבה היא פשוטה: הפרסום הממומן בגוגל עובד על אסטרטגיה של חיפוש המוצר/ שירות על ידי הגולש,
3 כללי יסוד קריטיים לקידום אורגני בגוגל שכל מקדם חייב להכיר
כיום אנחנו יודעים כבר שאחוז התנועה לאתר מגוגל מתפלג לכדי 60 אחוז מקידום אורגני וכ-40 אחוז מקידום ממומן. אף על פי העדכונים העקביים של גוגל, וצמצום
7 טיפים לניהול נכון של דף עסקי בפייסבוק
למה חשוב לפתוח דף עסקי בפייסבוק? דף עסקי בפייסבוק הוא כרטיס הביקור שלכם ברשת החברתית הגדולה בעולם וחשוב לנהל אותו בצורה אפקטיבית להשגת המטרות העסקיות.
גוגל מול פייסבוק: כך תדעו היכן לפרסם
גוגל ופייסבוק הן שתי הפלטפורמות העיקריות שקיימות היום לקידום עסקים. מדובר בשתי דרכים מהירות ויעילות לשיווק באינטרנט שיכולות לשווק כמעט כל עסק, שירות או מוצר בעלויות משתנות.
מאמרי תוכן..לא רק לקידום אורגני
יצא לכם לשמוע מאנשי שיווק את המשפט :" אתם חייבים מאמרים באתר!"? אבל לא בדיוק הבנתם למה? אז דקה לפני שאתם רצים לחדד עפרונות באנו
מיתוג יוקרתי מול מיתוג מבוסס מבצעים
מיתוג יוקרתי מול מיתוג מבוסס מבצעים כאשר אנו עוסקים במיתוג עסקי יוקרתי אנו פונים לקהל מטרה בעל סטטוס סוציו אקונומי גבוה או לאחד שחשוב לו