מודעות ברשת החיפוש- SEARCH

מאות אלפי אנשים מחפשים בגוגל מוצרים או שירותים שונים לצרכיהם. עסק שמעוניין למשוך תנועה וקהל אל האתר, חייב לקחת בחשבון אמצעי פרסום זה מאחר והלקוחות שמשאירים פרטים באתר, מוגדרים כלקוחות חמים מאחר והם חיפשו את המוצר או את השירות שיענה להם על הצורך.

מרבית מהעסקים, החל מרופאי שיניים ועד למוסכים מפרסמים בכל יום ושעה על מנת לקבל לקוחות חמים. עסק אשר עושה שימוש בפרסום ברשת החיפוש של גוגל יכול לפלח את קהל היעד שלו על פי ביטויי מפתח, גיל, מיקום , תחומי עניין ופרמרטים רבים שהוכיחו את עצמם כמסייעים לדיוק קהל היעד של העסק המפרסם. בשונה מקידום אתרים גוגל, שבוא התוצאות נמדדות לפי אלגוריתם

מודעות ברשת החיפוש- SEARCH​
פרסום ברשת המדיה- GDN ​

פרסום ברשת המדיה- GDN

פרסום ברשת המדיה של גוגל זוהי דרך מעולה, ואולי גם היעילה ביותר ליצור חשיפה מאסיבית לעסק בפרק זמן קצר. הפרסום לרוב יתבצע עלי ידי באנרים בשטחי פרסום רבים באתרים ואפליקציות שונות ברחבי הרשת.

לרוב כשמהמטרה היא חשיפה עצומה, מיתוג ויצירת קשר עם קהל היעד, נרצה להשתמש בפרסום ברשת המדיה בגלל היכולת העצומה ליצור קשר במקום שאינו צפוי באתרים ואפליקציות כגון יו-טיוב, Y-NET ועיתונים כלכליים אחרים.

רימרקטינג- שיווק מחדש

רימרקטינג זהו כלי שיווק בסיסי וחובה שיהיה בכל מסע פרסום שנקיים ברשת. מחקרים רבים מראים שרכישת המוצרים , דווקא מתייקמים בפגישה השניה והשלישית של הלקוח עם המוצר.

ללא רימרקטינג גם בפרסום בפייסבוק כל עסק מקטין את פוטנציאל ההכנסות שלו למעלה מ-60%! כלומר, הוא עלול להפסיד אחוז רכישה של 60% מקהל היעד, וכך הקהל עובר לרכוש אצל המתחרים אשר כן משתמשים ברימרקטינג.

רימרקטינג- שיווק מחדש​

אז איך זה עובד?

בעת הקמת קמפיין בגוגל יש לשתול בדף הנחיתה או באתר שאליו יגיע הגולש, במידה ואין לעסק אתר אנחנו נדאג לו לאתר בעזרת מחלקת בניית אתרים שלנו. קוד מוכן של גוגל ששותל קוד אישי ולא מזיק (אולי נתקלתם בשם שונה "עוגיות") במחשב המשתמש.

קוד זה צובע את הגולשים שנכנסים לאתר ובכל הזדמנות (שאנחנו כמפרסמים) נבחר, נציג את המודעה לקהל היעד. כך נוצר מצב בו אנו מפגישים את קהל היעד שלכם, מספר פעמים ולא רק פעם אחת.

בואו לקבל הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: