בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום בגוגל

בניית אתרים

פרסום בפייסבוק

עיצוב בהתאמה מיוחדת
או עיצוב לפי תבנית?

כשמדובר באתרים ודפי נחיתה של חברות גדולות בדרך כלל העיצוב מבוסס על תבנית שנבנית במיוחד עבור החברה ומתאימה למיתוג הכולל של החברה. חשוב לציין שלמרות שאתרים של חברות גדולות מבוססים על תבניות בהתאמה אישית, לרוב אפשר להגיע לתוצאות מדהימות ולאתרים מעוצבים וחכמים גם באמצעות תבניות פשוטות יותר.

ההבדל בין צרכים של עסק קטן
לצרכיי חברה ענקית

ההבדל המשמעותי ביותר בין בניית אתרים ודפי נחיתה לעסקים קטנים ובין בנייה לחברות גדולות, עומד על הצרכים המקצועיים של כל חברה. בעוד שעסקים קטנים צריכים בדרך כלל אפשרות להציג מידע ללקוח, למכור מוצרים ולאפשר יצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה, חברות גדולות זקוקות לאמצעים אלו אבל הרבה יותר מכך.

מרבית העסקים הקטנים לא צריכים את המערכות הגדולות ובדרך כלל היקרות שנבנות באופן מיוחד, אלא יכולים לעבוד בצורה נהדרת עם אתר המתבסס על מערכת תוכן קיימת כמו וורדפרס או וויקס למשל.

מחקר שוק ומתחרים

זהו השלב הראשון כשעולה בנו המחשבה לבנות אתר. במחקר השוק ובמחקר המתחרים נדע מיהם המתחרים שלנו, באיזה שלב אנו נמצאים ומול מי אנו מתמודדים, נדע מהם האמצעים העומדים לרשותנו בכניסה לתחרות על תשומת ליבו של הגולש בזמן שהותו באתר שלנו ובאתר של המתחרים.
למעשה בשלב זה אנו אוגרים מידע ומנתחים אותו. את המידע המעובד נתרגם לשפה גרפית, לאסטרטגיה דיגיטלית שתבוא באופן מאוד מובהק ובולט בבניית האתר.

אפיון האתר

ראשית אנחנו מפצחים את סוג העסק והמסרים שהוא מעוניין להעביר באמצעות האתר. אח"כ אנחנו מאפיינים את האתר- האם הוא אתר תדמית או שאולי חנות אינטרנטית – E-commerce? שלב אפיון האתר הוא הקריטי מבין כל השלבים על פניו יבנה האתר, יקבעו הצבעים והשפה הגרפית שיקחו חלק בלתי נפרד בהעברת המסר ובחווית הגלישה של הלקוח באתר.

האפיון כולל גם את מבנה האתר, ההררכיה שלו, כמה דפים יהיו בו, על פני איזו מערכת בניית אתרים הוא יבנה: וויקס או וורדפרס? אילו פעולות נרצה שהגולש יבצע בזמן הסיור באתר? משתנים אלו ועוד רבים אחרים חייבים להיות באפיון האתר על מנת שהמוצר הסופי יהיה מושלם.

ליעוץ חינם מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: