קידום אורגני

מתייחס למיקום האתר בתוצאות החיפוש הלא ממומנות במנוע החיפוש של גוגל. לכן, כאשר ניגשים להחלטה לקדם את האתר בצורה אורגנית, הראייה היא אסטרטגית בגלל הראייה לטווח הארוך (שנה ומעלה) של העסק. הקידום האורגני הוא כלי דיגיטלי חשוב לכלי העסק ובתחומים מסוימים אי אפשר בלעדיו. הקידום האורגני בגוגל חשוב מאין כמוהו עד כדי כך, שהוא מושך כ-60 אחוז מכלל הקהל 24/7 כאשר הוא נמצא בדפים הראשונים במנוע החיפוש של גוגל.

קידום אורגני​ בגוגל
מחקר ביטויי מפתח​

מחקר ביטויי מפתח

לפני תחילת הקידום נבצע מחקר שוק ובמקביל מחקר ביטויי מפתח. ביטויים שיניעו את הקהל לאתר שלכם עם הדירוג הגבוה ביותר והמדויק ביותר לתחום שלכם. לאחר תקופה מסוימת נבדוק את מיקום האתר לפי הביטויים שמניעים תנועה אליו ונבצע אופטימיזציה.

תכנים

בכל קידום אורגני יש צורך במאמרים לאתר. תכנים חיוביים עם ערך מוסף לגולש מעלים את דירוג הרייטינג של האתר על פני האחרים במנוע החיפוש של גוגל. כשהדירוג עולה, מיקום האתר במנוע החיפוש של גוגל עולה. לכן חשוב לקדם את התכנים הרלוונטיים לתחום, ולהקפיד לא להפר את כללי כתיבת התוכן של גוגל.

קידום אתרים-תכנים
קידום אתרים-קישורים

מערכת קישורים חזקה במיוחד

כל אתר המקודם אורגנית באינטרנט חייב מערכת לינקים חזקה ואיכותית אל האתר ומחוצה לו. מערכת הלינקים אל האתר, מאתרים אחרים משמשת כממליצים בעיני גוגל. מנוע החיפוש של גוגל סורק את איכות הקישורים אל האתר ומדרג אותה לפי פרמטרים של תחום עניין, תחומי עיסוק אחרים (במידה וקיימים) וכו'. טכניקת הקישורים מהווה כ-50% מכלל הפעילות של הקידום האורגני, ולכן קריטית שתתבצע בידי ידיים מקצועיות.

עלויות

בגלל שהתהליך של הקידום האורגני אורך כחצי שנה לפחות על מנת להגיע לתוצאות ראויות, ההסכמים הנחתמים בין הלקוח לבין החברה אורכים כשנה מתוך ראייה אסטרטגית של העסק בגוגל ובאינטרנט ככלל. מסיבות אלו, העלויות בכל הקשור בקידום אורגניות הן קבועות וידועות לפרק זמן ארוך של שנה ומעלה. 

קידום אתרים-עלויות

קידום אורגני בגוגל שמביא את האתר לראש התוצאות - בואו נכיר יותר לעומק

כיום אנחנו יודעים כבר שאחוז התנועה לאתר מגוגל מתפלג לכדי 60 אחוז מקידום אורגני וכ-40 אחוז מקידום ממומן. אף על פי העדכונים העקביים של גוגל, וצמצום המקומות בדף הראשון, חשוב לדעת כי ישנן שיטות  בקידום  אורגני בגוגל וטקטיקות שיכולות להיות שגויות ואף קריטיות שעלולות להביא לתוצאות הרסניות,

במיוחד לאחר העדכונים האחרונים  גוגל מאמר זה נועד כדי להפיג כמה תפיסות מוטעות, לקראת אימוץ ויישום גישה יעילה יותר לקידום אתרים. לכן אנו מביאים לכם מאמר שבא לעשות מעט סדר בדברים על מנת להימנע מטעויות הרסניות אלו.

מתחילים בבניית אתר אינטרנט? אולי משדרגים את האתר הקיים? כדאי לדעת שכבר בשלב ההקמה המומלץ לבנות אסטרטגיה לקידום אורגני, ולהתאים את עץ האתר למנועי החיפוש, כך תוכלו מבעוד מועד לבנות בסיס איתן ל – SEO.

בניית אתר אינטרנט הוא תהליך שמקפיץ את העסק שלכם קדימה ומאפשר ליהנות מנכס דיגיטלי שמייצר חשיפה ברשת ולידים איכותיים. אולם, אתר יכול להיות יפה ומרשים, אך ללא קידום וחשיפה, הוא לא יופיע בראש תוצאות החיפוש. כדי לחשוף את האתר במנוע החיפוש, נוכל לבצע קידום ממומן שזהו קידום פר קליק המאפשר לנו להגיע לראש תוצאות החיפוש, או קידום אורגני, כלומר קידום טבעי המופיע לאחר התוצאות הממומנות.

א. ביצוע מחקר מילות מפתח

לפני תחילת הקידום נבצע מחקר שוק ובמקביל מחקר ביטויי מפתח. ביטויים שיניעו את הקהל לאתר שלכם עם הדירוג הגבוה ביותר והמדויק ביותר לתחום שלכם. לאחר תקופה מסוימת נבדוק את מיקום האתר לפי הביטויים שמניעים תנועה אליו ונבצע אופטימיזציה.

ב. הזנת תכנים לקידום ביטויים 

בכל קידום אורגני יש צורך במאמרים לאתר. תכנים חיוביים עם ערך מוסף לגולש מעלים את דירוג הרייטינג של האתר על פני האחרים במנוע החיפוש של גוגל. כשהדירוג עולה, מיקום האתר במנוע החיפוש של גוגל עולה. לכן חשוב לקדם את התכנים הרלוונטיים לתחום, ולהקפיד לא להפר את כללי כתיבת התוכן של גוגל.

ג. קישורים חיצוניים להגדלת סמכות האתר בעייני גוגל

כל אתר המקודם אורגנית באינטרנט חייב מערכת לינקים חזקה ואיכותית אל האתר ומחוצה לו. מערכת הלינקים אל האתר, מאתרים אחרים משמשת כממליצים בעיני גוגל. מנוע החיפוש של גוגל סורק את איכות הקישורים אל האתר ומדרג אותה לפי פרמטרים של תחום עניין, תחומי עיסוק אחרים (במידה וקיימים) וכו'. טכניקת הקישורים מהווה כ-50% מכלל הפעילות של הקידום האורגני, ולכן קריטית שתתבצע בידי ידיים מקצועיות.

א. מתחילים עם עץ אתר.
חשוב להבין שמבנה האתר והעמודים הפנימיים הם קריטיים לקבלת דירוג גבוה מגוגל בביטוי חיפוש הרלוונטי לדף. במילים פשוטות, עלינו לפתוח דף לכל שירות שנרצה לקדם אורגנית, על מנת שגוגל יסרוק כל דף בנפרד ובעיקר את הכותרת שנקראת H1 שהיא למעשה השם של השירות.

ניקח לדוגמה – עו"ד העוסק בתחום דיני משפחה, סביר להניח שיש לו שלושה שירותים מרכזיים > גירושין > ירושות וצוואות > הסכמים. כבר בשלב אפיון האתר, עלינו לפתוח תתי דפים לכל שירות כמו הסכמי גירושין, ייצוג בתהליך גירושין, מזונות, גישור במשפחה ועוד. למעשה, כל תת נושא יקבל "שם" משלו, כך גוגל יקדם את הביטוי של הדף. כמובן שיש לבצע מחקר ולבדוק איך אנשים מחפשים, לאיזה ביטוי יש יותר חיפושים כדי לתת לדף שם המתאים לתצורת החיפוש של הגולשים.

ב. בניית אתר שעומד בדרישות של Google
עוד פרמטר המשפיע על קידום אורגני הוא כתיבת קוד נקי, ולכן חשוב מאוד שמפתח האתר ידע לכתוב קוד בצורה נקייה וברורה ויקפיד על פיתוח נכון של האתר. לדוגמה, תגי המתא באתר צריכים להיות כתובים נכון, כך גם התיאור של כל עמוד וגם קידוד ותכנות האתר צריכים להתאים לכללים של גוגל, מה שיסייע לקידום האתר.

ג. בניה נכונה של תפריט הניווט הראשי של האתר
בשורה תחתונה, הגולשים זקוקים לתפריט נוח ואתר ידידותי לגלישה, ולכן יש לאפיין את חוויית המשתמש כבר בתחילת הדרך. חשוב להבין שגוגל יודע לזהות את התנהגות הגולשים באתר שלכם, כלומר במידה וחוויית הגלישה ו/או התכנים איכנם ברורים, הגולש ישהה זמן מועט באתר, כלומר הנטישה תהיה מהירה, מה שמסמן לגוגל שהאתר לא ידידותי ולכן הדירוג יהיה נמוך. אם כך, במידה והאתר יהיה איכותי ויפנה לקהל היעד בצורה מקצועית, אחוזי הנטישה יהיו נמוכים.

בגלל שהתהליך של הקידום האורגני אורך כחצי שנה לפחות על מנת להגיע לתוצאות ראויות, ההסכמים הנחתמים בין הלקוח לבין החברה אורכים כשנה מתוך ראייה אסטרטגית של העסק בגוגל ובאינטרנט ככלל. מסיבות אלו, העלויות בכל הקשור בקידום אורגניות הן קבועות וידועות לפרק זמן ארוך של שנה ומעלה.

בואו לקבל הצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: