5 טיפים וחצי לבחירת משרד פרסום מנצח

כיום כל בעל עסק מכיר שאם הוא רוצה לצמוח ולגדול, הוא חייב משרד פרסום חזק מנצח  ,עם יכולות פרסום שיעמוד מאחוריו ושיוכל לספק תוצאות רבות ואיכותיות בפרק זמן קצר. לכאורה המצב פשוט מאוד, כל מה שצריך רק לחפש בגוגל "משרד פרסום" בגוגל וכבר מוצאים קרוב ל-9 מליון תוצאות.

אך לצערנו המצב אינו כזה פשוט כפי הנראה. במציאות בה קיימות אינספור מכללות וקורסים אינטרנטיים חינמיים לפרסום בדיגיטל, השוק פרוץ וכל אחד שרוצה בהסבה למקצוע סקסי ונחשק יכול לעשות זאת אבל בתכל'ס, זה  לא מעיד על יכולותיו כמפרסם. אז איך בכל זאת נדע לבחור משרד פרסום שימקסם את תקציב הפרסום של העסק ויביא אותו לנקודה של הצלחה? לאחר פעילות ענפה של 8 שנים בעולם הדיגיטל, הבנו שקיימות 5 שאלות עיקריות של בעל עסק חייב לשאול, כשהוא יושב לבחור משרד פרסום.

  1. וותק ותחומי עבודה- כמה זמן משרד הפרסום פעיל בעולם דיגיטל ובאילו תחומים? זוהי השאלה הראשונה שצריכה להשאל כי היא מעידה על הנסיון של המשרד שמגיע לידי ביטוי בזיהוי התנהגות הקהל היעד, עלויות פרסום ולו"ז עבודה הנדרשים כדי להביא תוצאות וכן על המתחרים בתחומים אלו. אחרי הכל, לא תרצו שמישהו חדש ממכללת הייטק "יתגלח" עליכם כסטאז' נכון?
  2. כלי עבודה והתמחויות- כיום ענף הפרסום הדיגיטלי רחב מאי פעם וממשיך לפתח פלטפורמות פרסום רבות כל מספר חודשים. לכן, קיימים משרדי פרסום רבים שבוחרים להתמחות בפלטפורמות ספציפיות כמו רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם או גוגל לדוגמה. כבעלי עסקים שבוחרים במשרד פרסום, אתם חייבים לשאול מהי ההתמחות של משרד הפרסום. כך תוכלו לדעת האם משרד הפרסום מתאים לעסק, לקהל היעד ולתקציבי הפרסום שלכם או לא.
  3. דרכים למדידת תוצאות- כולנו רוצים לדעת שהקמפיינים והתצקיבים שהקצנו לפרסום יעילים ומפיקים תוצאות איכותיות. לכן, אנו ממליצים בחום שתשאלו כיצד משרד הפרסום מדווח על תוצאות וכל כמה זמן. כך תוכלו לקבל מושג על איכות וכמות התוצאות שהמשרד מספק.
  4. הקשבה הקשבה ועוד הקשבה- איש פרסום ושיווק מקצועי מדבר פחות ומקשיב ושואל יותר. הסיבה: הוא צריך ורוצה ללמוד את הצרכים והרצונות של בעל העסק. לכן, כשתתקלו באיש מכירות ממשרד פרסום שעסוק לדבר על עצמו ועל המשרד שלו ופחות לדבר על העסק שלכם, תוכלו להבין מהם סדרי העדיפיות של משרד הפרסום.
  5. המלצות מלקוחות- אין דבר חיובי יותר, נכון יותר ומעיד יותר מהלקוחות של משרד הפרסום. אותם תוכלו לשאול באופן פתוח וישיר מהם נקודות החולשה של משרד הפרסום שאיתו הם עובדים? האם הם מרוצים מהתוצאות והשירות שהוא מעניק?

טיפ זהב #1 : אנו ממליצים בחום שכל חשבונות  הפרסום יהיו על שמכם, ולמשרד תהיה הגישה המלאה לניהול הקמפיינים. כך במידה ויווצר מצב של סכסוך עבודה, תוכלו להפרד בקלות ובידידות ללא תלות אחד בשני.

טיפ זהב #2: שאלו את "האם הם ממליצים עליו?" בחברות המבצעות הסקרים זוהי שאלה שתמיד מופיעה, ולה ניתנת את מירב המשקל היות והיא מתבססת על עקרון של אכפתיות לזולת והמלצה מפה לאוזן. שאלה זאת תיתן לכם נקודת מבט אמיתית שאיתה תוכלו לקבל החלטה נכונה וחכמה.

אז מה אנחנו אומרים בעצם? פגישה ייעוץ ראשונה עם משרד פרסום היא למעשה ראיון עבודה לכל עניין ודבר. האינטרס שלכם כבעלי העסק הוא לשכור את משרד הפרסום הטוב ביותר והאיכותי ביותר עבורכם, כי מה שיקרה בהמשך הוא שתמסרו את מושכות גיוס הלקוחות מהידיים שלכם לידיים שלהם. לשם כך אתם חייבים לדעת השאלות הללו שישמרו עליכם מפני טעויות שרבים אחרים עושים. רק זכרו את המשפט הבא שאותנו מנחה תמיד : "עסקים עושים עם בני אדם!" זה הטיפ החשוב והנכון ביותר שנוכל לתת לכם. בהצלחה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לייקים, הכנסות והקשר השבור שבינהם

(טריגר- יש פה המוןן לייק/ים)

פעמים רבות אנחנו מגיעים ללקוחות בין אם לפגישות עסקיות שוטפות או בין אם פגישות מכירה, והשאלה שנשאלת הכי הרבה (באמת!) ושחוזרת הכי הרבה היא:" אבל למה אין לי הרבה לייקים?" או "למתחרה שלי יש 700 לייקים בעמוד. תראה כמה הוא מצליח!" נושא הלייקים

קרא עוד »

בואו להתייעץ איתנו

ליעוץ חינם מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: