השירותים המרכזיים של חברת דיגיטל מצליחה

עולם הפרסום עבר מהפכה של ממש בעשור האחרון, מה שגרם לנו להיות מוקפים באינסוף פרסומות הצצים בכל מקום, עליהם אחראיות חברות דיגיטל המעניקות שירותי פרסום מגוונים. הבאנו סקירה של אפיקי הפרסום החדשים, אז הולך להיות מעניין…

המעבר לדיגיטל לפני קצת יותר מעשור, לצד הקמת הרשתות החברתיות הביאו לא מעט אפיקי פרסום חדשים, מדודים יותר וכאלה שמאפשרים לנו לנתח את היעילות שלהם לפרטי פרטים. אומנם עולם האופליין עדיין קיים, אך דיי נראה שהוא נדחק מעט לפינה, ואפשר כמובן להבין למה. אז בואו נראה מהם השירותים המרכזיים והחדשים של חברת דיגיטל מצליחה. הסקירה תאפשר לכם להכיר את האופציות הקיימות ולהבין איזה שירות העסק שלכם צריך.

קודם כל בניית אסטרטגיה שיווקית

ראשית, לפני שמתחילים לפזר כספים באפיקי פרסום, אנחנו ממליצים על בניית אסטרטגיה שיווקית. בעידן הפרסום החדש, קיימים לא מעט אפיקי פרסום, ולכן זה קריטי מאוד ללקוחות קודם לבנות אסטרטגיה שיווקית שתאפשר להם בין היתר לדעת את תרבות הצריכה של קהל היעד, ובכלל להבין מיהו ואין כדי לפנות אליו…

פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות

רשתות חברתיות הן מכרה יהלומים לבעלי עסקים, כיוון שדרכן ניתן להגיע לקהל המדויק של המוצר. האופציות הן רבות כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טלגרם, טיק-טוק ועוד רבים. איך זה עובד? רשתות חברתיות אוספת מידע על משתמשים, אותו הן רותמות לטובת המפרסמים לפילוח קהל היעד המדויק. לדוגמה, אימהות לילדים בגילאי 25-40 יקבלו בפייסבוק הצעה לבגדי ילדים או שירותים הממוקדים להן, וכך הלאה לגבי יתר הקהלים. למעשה, רמת הפילוח ברשתות חברתיות מדויקת מאוד, כך שאפשר להגיע לקהל שלא ניתן להגיע אליו בדרך אחרת.

פרסום בגוגל

גוגל העולמית מציעה לבעלי עסקים מנעד רחב של אפיקי פרסום, כמו פרסום בגוגל וקידום אתרים  בגוגל אותם רבים מכירים וגם פרסום באמצעות באנרים, פרסום ביוט-יוב, גוגל שופינג והרשימה עוד ארוכה. אין ספק שהבולטים והרווחיים הם קידום ממומן וקידום אורגני המאפשרים להקפיץ את האתר לראש תוצאות החיפוש ולהגדיל באופן משמעותי את המכירות.  למעשה, מדובר על גולשים 'חמים', כיוון שהם חיפשו את המוצר/השירות ונותר להם לבחור עסק להתקשרות.

בניית אתרים

אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי לכל דבר, בו מוצרי/שירותי העסק מוצגים בגאווה על פני כמה דפים מעוצבים ומרשימים. חברת דיגיטל מקצועית תבנה עבורכם אתר אינטרנט המתאים לאופי השירות או המוצרים הנמכרים, לדוגמה אתר תדמיתי, חנות אונליין, ONE PAGER וכו'. אתר האינטרנט מאפשר לכם לאסוף לידים איכותיים והוא יכיל מידע מקצועי כמו דף הבית שהוא הראשי, אודות החברה, מידע על השירותים הניתנים או המוצרים הנמכרים, בלוג למידע מקצועי ועוד.

בניית דפי נחיתה

דף נחיתה הוא פתרון נהדר לקמפיינים בגוגל או ברשתות חברתיות. מדובר על דף אחד בודד המציג שירות או מוצר מסוים עם מסרים מניעים לפעולה. לרוב נשתמש בו כאשר אנו יוצרים קמפיין למוצר בודד לדוגמה שיווק קורס, הזמנה לוובינר חינמי, מכירת שירותים בתחום הטיפול/הייעוץ, מכירת מוצר ספציפי ועוד.

קידום תוכן באאוטבריין/טאבולה

עוד אפיק פרסום ממוקד מאוד בדומה לרשתות חברתיות, הוא קידום תוכן באמצאות פלטפורמות טאבולה ואאוטבריין. מדובר על קידום כתבות עיתונאיות בתוך אתרי חדשות בקטגוריה "אולי יעניין אותך עוד", כאשר כתבות אלה מותאמות באופן אישי לכל גולש לפי נתוני השימוש שלו. אם כך, בתום קריאת כתבה חדשותית הגולש יוכל לקרוא כתבות נוספות. כתבות אלה מאפשרות לקבל חשיפה לקהל איכותי באמצעות העברת מסרים שיווקיים עם טופס להשארת פרטים.

 

רוצים להתחיל לפרסם את העסק, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל?

דברו איתנו ונקבע לשיחה על כוס קפה או בזום, וביחד ננתח את פעילות העסק שלכם.

נבין את ה-DNA שלו, נמקד את קהל וביחד נבנה אסטרטגיית פרסום מנצחת שתביא

עוד לקוחות משלמים!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בואו להתייעץ איתנו

ליעוץ חינם מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: