אתר תדמית, מיניסייט, אתר בלוג, ואולי בכלל דף מכירה שירכז את כל המידע על המוצר? כן אלה הדילמות המוכרות היטב לבעלי עסקים שרק רוצים חשיפה ברשת, אבל לא יודעים איזה אתר באמת יענה על הצורך שלהם. אז אנחנו כאן כדי לעשות סדר!
שנתחיל?
רגע לפני שבוחרים עיצוב ואפילו מדמיינים איך להציג את השירותים או המוצרים של העסק, חשוב להגדיר מטרות וליתר דיוק את התוצאה – מה תרצו לקבל? האם לידים איכותיים, למכור מוצר בודד, לבנות פורטל מידע או להציג את שירותי העסק בצורה תדמיתית למי שמחפש מידע. לאחר שעניתם על הצורך, זה הזמן להכיר את האופציות העומדות לרשותכם, כולל היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.
אתר תדמיתי
אתרים תדמיתיים הם האתרים הקלאסיים שאנחנו מכירים וגולשים בהם ביום יום. אתרי תדמית יציעו שירותים, מידע על העסק ולרוב יכילו מבנה סיסטמתי של עמוד הבית, אודות, שירותי החברה המחולקים לתתי קטגוריות, בלוג, חדשות ודף צור קשר. אתרים מסוגים אלה מגוונים מאוד ומכילים מאות תוספים ופיצ'רים המקנים להם מראה ייחודי.
היתרונות והחסרונות:
היתרונות באתרי תדמית הם הנראות הייחודית, אינספור אפשרויות עיצוב הקיימות, העובדה שהאתר משמש כמו כרטיס ביקור והאפשרות לקדם אותו בצורה אורגנית במנוע החיפוש של גוגל. החיסרון היחיד הוא העיצוב התבניתי שזהה פחות או יותר לכולם, אך ניתן למצוא גם עיצוב Costume made מ-0, כך קבלו מראה ייחודי משלכם.
למי הוא יתאים:
לכל סוגי העסקים, מעסק קטן ועד ארגון גדול.
one pager (מיני סייט)
one pager נקרא גם מיניסייט, והוא למעשה מיני אתר שבו מוצגים שירותי/ מוצרי החברה בדף אחד בודד, כלומר בעיצוב של סקשנים הנגללים כלפי מטה. היופי ב – one pager הוא האפשרות לרכז הכל בדף אחד וליהנות ממראה הדומה מאוד לאתר אינטרנט, רק בעלויות נמוכות מאוד.
היתרונות וחסרונות
היתרונות הבולטים הם העלויות הנמוכות, ריכוז של כל המידע בדף אחד, זמן הבנייה קצר מאוד, העיצובים מרהיבים והנראות ממש כמו אתר תדמיתי. החסרונות הם שלא ניתן לפרט יותר מידי, הרי המלל חייב להיות קצר וממוקד ואי אפשרות לפתוח דפים פנימיים.
למי הוא מתאים:
לעסקים קטנים שלא מעוניינים באתר תדמיתי, לעסקים המציעים שירות בודד, להצגת קטלוג או פרויקט ועוד.
דף נחיתה (דף מכירה)
דף נחיתה הוא למעשה דף מכירה בודד עם גלילה כלפי מטה, שנועד בעיקר לקמפיינים. דפים אלה חייבים להיות קצרים, ממוקדים ומניעים מאוד לפעולה. דף נחיתה יהיה בנוי מסקשנים (אזורים) ובכל סקשן יהיה מידע/תמונה/סרטון/מוצר ועוד.
היתרונות והחסרונות:
היתרונות הבולטים הם העלויות הנמוכות, המיקוד של מוצר/שירות מסוים בדף אחד מניע לפעולה ולא באתר עמוס תכנים ושירותים וגם האפשרות לסלוק מוצרים/קורסים וכו'. החיסרון הוא שמדובר בדף בודד ללא האפשרות לפתוח דפים נוספים.
למי הוא מתאים:
לעסקים המעוניינים לצאת בקמפיינים בגוגל וברשתות חברתיות, לעסקים שאינם מעוניינים באתר תדמיתי אלה בדף בודד ועוד.
אתר בלוג-מידע
יש לא מעט אתרי מידע/פורטלים ברשת המכילים מידע וכתבות על תחום מסוים. לרוב עומדים מאחוריהם חברות או גופים המרכזים את המידע לגולשים ותוך כדי אוספים לידים. לדוגמה, חברת השקעות נדל"ן יכולה לבנות אתר בלוג מלא בכתבות הקשורות לתחום ההשקעות ולייצר טרפיק שיוביל ללידים. דוגמה נוספת, משרד עו"ד המתמחה בתחום רשלנות רפואית, יכול להקים בלוג המרכז מידע וקייסטאדי על רשלנות רפואית.
היתרונות והחסרונות:
היתרונות של אתר מסוג זה שניתן לייצר ממנו לידים איכותיים מאוד ולקדם אותו אורגנית בצורה ממוקדת. החיסרון – יש צורך לתפעל את האתר ולעלות כתבות בתדירות קבועה ועקבית.
למי הוא יתאים:
בעיקר למשרדים גדולים, עמותות, ארגונים ועוד.
חייבים לבנות אתר אינטרנט? תנו לנו לכוון אתכם. לייעוץ ללא התחייבות >>>