מיתוג העסק

קידום אתרים

פרסום בגוגל

בניית אתרים

פרסום בפייסבוק

מיתוג

מי לא רוצה להיות מפורסם? זאת שאלה טיפשית למדי. בכל יום אנו פוגשים עשרות אנשים, פרטיים ואנשי עסקים שרוצים הכרה, חשיפה ובעיקר להיות מפורסמים. זאת בערך ההגדרה של מיתוג- הפיכת עוד מוצר מהמדף ל-"המוצר" שבולט מעל כולם. במילים פשוטות, במיתוג אנו מלבישים זהות רצויה על גבי המוצר. המותג לרוב ישקף את ערכי ועקרונות המותג וכך ישחק על הרגשות והמחשבות של קהל היעד. לכן בעת תחילת המיתוג, להשקיע מחשבה אילו רגשות ומחשבות נרצה לעורר בקהל היעד שלנו.

לוגו

הלוגו הוא הפנים שלכם שאיתו כל לקוח יזכור אותו. הלוגו יכול להופיע כמעט בכל מקום, על הרכב שלכם, בדף העסקי בפייסבוק, בכרטיסי ביקור וגם באתר.
כך שבחירת הלוגו תשקף באופן חזותי ויצירתי את העסק שלכם. לכן בשלב זה רצוי להשקיע מחשבה עמוקה על איך נרצה שהוא יעוצב. איזה מסר חזותי הוא יעביר, האם יעורר השראה, הערצה או במקרים מסוימים אהבה אצל קהל היעד.

שפה גרפית

בחירת הצבעים שילוו את העסק שלכם ואת חווית לקוח שתרצו ליצור. השפה הגרפית היא יותר מסתם גוון צבע, אלא משמשת ככלי זכיר גם כאשר הלוגו אינו נוכח לעין.
דוגמה טובה לכך היא קוקה קולה, אשר צבע הוא אדום, צבע של אהבה, תשוקה וחיים. כך נוצר מצב בו כשנראה שלט בצבע שרובו אדום וחלקו הקטן לבן, נזכר שזהו שלט של המשקה המפורסם. לכן, בעת בחירת השפה הגרפית חשבו היטב אילו צבעים ישלטו בשפה העיצובית שלכם ואילו רגשות תרצו שיתעוררו בקהל היעד כשיתקל בשפה העיצובית שבחרתם.

ליעוץ חינם מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: